|
Sincerely, |
|
Gali būti labai
daug skirtingų priežasčių, kodėl nepatikimai veikia.
Sistemos nustatymai:
Matau, kad jūsų paštas nėra „Approved“, kas gali sukelti nepatikimą veikimą.
Įjungiau ir sukonfigūravau.
---
Vartotojo mokymai:
Dabar yra nustatyta, kad tik laiškai išsiųsti iš D365, bus susieti ir įtraukti į Timeline.
Siunčiant laiškus
iš atidaryto įrašo D365 sistemoje „Regarding“ laukas užsipildo automatiškai.
Tačiau jeigu laiškas kuriamas neatidarius specifinio įrašo, reikėtų pačiam užpildyti
„Regarding“ lauką.
--
Susieti galima ir
iš Outlook. Šioje sistemoje reikia įsidiegti Dynamics 365 programą.
Paspaudus D365, prie „Regarding“ pasirenkame su kuo susieti, ir prie „Not
tracked“ elipsės pasirenkame „Track“.
Susieti galima su įvariais įrašais:
---
Jūsų nurodytame atvejyje „Account“ yra deaktyvuotas. Deaktyvuoti įrašai
neturi pilno funkcionalumo.
Apibendrinant.
Sisteminis pakeitimas padarytas. Nurodžiau naudojimosi gaires.
Jeigu nepatikimai veiks po visko, kas aptarta, praneškite dar sykį.