D365 Sales. Timeline does not show all email interactions. Debugging and user training.

Creation date: 9/17/2025 4:55 PM    Updated: 9/17/2025 4:55 PM   crm d365 sales outlook timeline
Question:

Sveiki,

Ne visada prie leads ir accounts rodo išsiųstus laiškus (kai kur rodo dalį komunikacijos, arba vieną dieną rodo, o kitą - ne). Pvz., :

Nors laiškai yra siunčiami:


Kai kurie leads ir acc atrodo taip (teisingai):


Answer:

Sveiki,

Ačiū, dabar veikia ir viską rodo:)

Sincerely,

Karolina Papreckytė
Regional Sales Manager

+370 635 85626
Veterinaru str. 52, Biruliskes
Kaunas district, Lithuania

axiomametering.com
LinkedIn | Facebook | YouTube





Karolina,
Ar galite patvirtinti, kad problema išsisprendė ir galima uždaryti HelpDesk užklausą?

Ačiū
Aleksej


Gali būti labai daug skirtingų priežasčių, kodėl nepatikimai veikia.

Sistemos nustatymai:
Matau, kad jūsų paštas nėra „Approved“, kas gali sukelti nepatikimą veikimą.

Įjungiau ir sukonfigūravau.


---

Vartotojo mokymai:
Dabar yra nustatyta, kad tik laiškai išsiųsti iš D365, bus susieti ir įtraukti į Timeline.




Siunčiant laiškus iš atidaryto įrašo D365 sistemoje „Regarding“ laukas užsipildo automatiškai.


Tačiau jeigu laiškas kuriamas neatidarius specifinio įrašo, reikėtų pačiam užpildyti „Regarding“ lauką.

--


Susieti galima ir iš Outlook. Šioje sistemoje reikia įsidiegti Dynamics 365 programą.
Paspaudus D365, prie „Regarding“ pasirenkame su kuo susieti, ir prie „Not tracked“  elipsės pasirenkame „Track“.

Susieti galima su įvariais įrašais:

---

Jūsų nurodytame atvejyje „Account“ yra deaktyvuotas. Deaktyvuoti įrašai neturi pilno funkcionalumo.



Apibendrinant.
Sisteminis pakeitimas padarytas. Nurodžiau naudojimosi gaires.
Jeigu nepatikimai veiks po visko, kas aptarta, praneškite dar sykį.



@Aurius Juozapavičius  prašau diagnostikos CRM pusėje ir taisymo, jei čia CRM

jeigu čia teisių ar MSOffice365 administravimo iššūkiai, kontaktuokite su @Andrius Maurukas